Preturi mai mici ca niciodata la vacantele in Grecia si China prin Christian Tour

Ofertele aniversare Christian Tour sunt vedetele sezonului estival. In primele patru luni ale anului agentia a vandut aproape trei sferturi din pachetele sale pentru sezonul estival. Fata de 2011, touroperatorul are o crestere de 50% a numarului de turisti, lucru care-i reafirma statutul de lider in domeniul vacantelor.

Despre secretul acestor pachete turistice cu priza la public am aflat mai multe de la Cristian Pandel, managerul agentiei Christian Tour: „In ultimii ani ne-am facut treaba cunoscand foarte bine nevoile turistilor. Asa am creat de fiecare data tot felul de produse si oferte speciale cu mare priza la public, ceea ce ne-a ajutat sa crestem spectaculos si sa dominam piata autohtona de vacante. In 2012 sarbatorim 15 ani de activitate turistica. in acesta perioada speciala, ne-am propus sa fim mai buni ca oricand si sa le multumim sutelor de mii de turisti care au calatorit cu noi. Faptul ca avem o flota de 20 de autocare si microbuze proprii, care au iesit din leasing, ne-a permis sa oferim transportul gratuit. Iar la cazarile gratuite, ne-au ajutat partenerii nostri straini. Volumul mare de camere pe care le luam anual in garantie i-a sensibilizat in special pe hotelierii din Grecia si Turcia. Aceștia ne-au sprijin cu prețuri foarte bune și peste tot am primit bonus de volum un numar important de camere. Niciodata n-am avut preturi asa de mici pe Grecia ca acum.”

Dincolo de ofertele speciale aniversare, ne-a mai declarat Pandel, la cresterea celor de la Christian Tour au contribuit si alte ”miscari de marketing” ale agentiei. in acest sezon au intrat in portofoliul destinatiilor estivale turoperate o multime de nume noi: Mallorca, Costa Brava, Costa del Sol, Estoril, Cascais, Sicilia etc. Un lucru inedit pentru turismul romanesc il reprezinta si colaborarea Christian Tour cu Agentia de Turism a Partidului Comunist din China. Dincolo de ofertele foarte bune, partea chineza a venit in sprijinul partii romane cu o ampla campanie de ”outdoor”, destinata in special potentialilor turisti din Bucuresti.

Un loc important il au si noile concepte turistice, precum cunoscutul, de acum, kids club. Produs conceput special de agentie pentru copii, care au acum parte la unele hoteluri din strainatate de animatie in limba romana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *